Gyakori kérdések és válaszok

Szállítás

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területére érvényes

Szállítási díj:

10.000 Ft-ig a csomagok és termékek számától függetlenül 1.490 Ft

10.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás ingyenes! 

A szállítási idő leggyakrabban 1-3 munkanapot vesz igénybe. 

A kézbestés munkanapon általánosságban 8-18 óra között történik. A kiszállítás pontos idejéről a futárszolgálat a kézbesítést megelőző 24 órában sms-ben és e-mail üzenetben tájékoztatja.

Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Sérült csomagra vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Jellemzően minden termékünk raktáron található igy a várható szállítási idő 1-4 munkanapot vesz igénybe. A szállítási idő több tényezőtől is függ ezért attól eltérhet.(átmeneti készlethiány, ünnepi időszakok stb.)

A kézbesítés időpontjáról a futárszolgálat a kézbesítés előtt 24 órával emailben és sms-ben tájékoztat a kézbesítés pontos idejéről.

Mi a teendő ha a futár nem talál otthon a kézbesítés alkalmával?

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudta teljesíteni elektronikus értesítést hagy a sikertelen kézbesítésről.

Ezt követően egy új időpontban újra megkísérli a csomag kiszállítását, amelyről szintén elektronikus formában értesítés érkezik.

A 2. Sikertelen kézbesítés után a futárszolgálat már csak egy újra egyeztetett időpontban szállítja házhoz a csomagot. A 2. sikertelen kézbesítés után legfeljebb 5 napig van mód új időpontot egyeztetni, ellenkező esetben a csomagot visszaszállítja hozzánk.

Fizetés

Hogyan fizethetem ki a termék vételárát?

Biztonságos utánvétes fizetéssel:

A futárnál, a csomag átvételekor tudod kifizetni a vételárat készpénzben vagy bankkártyával.

Elállás

Hogyan jelenthetem be az elállás szándékom?

A legegyszerűbb és leggyorsabb módja ha online, a weboldal alján található ügyfélszolgálati oldalra kattintva ÜGYFÉLSZOLGÁLAT menüpontban, vagy a letölthető ELÁLLÁSI MINTÁT  papír formátumban a visszaküldött termékkel együtt juttassa el hozzánk. Vagy elektronikus formátumban az  info@vitalmedical.hu email címre.

Termék visszaküldési cím:

Clever Media Kft, 1476 Budapest RB1, 100-as posta, Üllői út 114-116

A fenti cím megbízott szerződött átvevőhely kizárólag postai küldeményekre.

Hogyan és hova küldhetem vissza a terméket?

A terméket kizárólag postai úton juttathatod el hozzánk.

Visszaküldés előtt jelezd felénk az elállási szándékod.

A terméket ajánlott csomagként küldd vissza az alábbi címre: 

Termék visszaküldési cím:

Clever Media Kft, 1476 Budapest RB1 100-as posta, Üllői út 114-116

A fenti cím megbízott szerződött átvevőhely kizárólag postai küldeményekre.



Személyes leadásra nincs lehetőség!

Kikre nem vonatkozik a 14 napos elállási jog?

A fogyasztónak nem minősülő vásárlóink (EV., Bt., Kft. Rt. valamint egyéb jogi személyek) a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján az elállási jogot nem tudják érvényesíteni! Az ilyen visszárukat minden esetben visszaküldjük a feladónak!

A törvényben rögzített 14 napos elállási lehetőség kizárólag fogyasztónak minősülű magánszemély állhat el.

Amennyiben cégként/egyéb társaságként vagy egyéni vállalkozóként vásároltad a terméket, úgy az elállás jog nem érvényesíthető.

"Internetes vásárlás esetén az elállás joga csak fogyasztókra vonatkozik, cégekre nem.

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!"

Milyen elállási szabályok vonatkoznak a higiéniai termékekre?

A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Például: hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, és a felsoroltakhoz hasonló jellemzően bőrrel vagy testnedvel érintekző termékek.

Mennyi időm van az elállási szándékom bejelentésére?

Az elállási szándékot a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül kell bejelenteni.

Kibontott, kipróbált terméket is visszaküldhetek?

A vásárló a megrendelt terméket felbonthatja és ki is próbálhatja.(amennyiben nem vonatkozik rá a speciális higiéniai termékekre vonatkozó elállási szabály).

De ez a használat csak olyan mértékű lehet, ami alapján megismeri a termék tulajdonságát, jellegét.

E feletti mértékű használatnál az értékcsökkenésért a vásárló felel.

A jog lehetőséget biztosít a megrendelt termék felbontására és kipróbálására, de arra nem, hogy ezen túlmenően használják.

Milyen állapotban küldhetek vissza terméket?

A megrendelt termékeket működőképes, sértetlen és tiszta állapotban kell visszaküldeni.

A termékhez meg kell lenni az összes, a termékekhez járó tartozékoknak, kiegészítőknek, alkatrészeknek is.

Mikor és hogyan kapom vissza a visszaküldött terméket?

Amennyiben a visszaküldött termék állapota megfelel az elállás érvényesítéséhez, úgy a vételár bankszámlára történő pénzvisszatérítése a termék hozzánk visszaérkezésétől számított 14 napon belül történik meg.

Garancia

Mit tegyek ha garanciális problémám van?

A garanciális ügyintézéshez megrendelés számára, a megrendelő nevére lesz szükség.

Az alábbi ÜGYFÉLSZOLGÁLATI oldalra kattintva töltse ki a garanciális hibabejelentésre szolgáló űrlapot.

A terméket postán vagy futárszolgálattal juttathatja el hozzánk

Ne felejtsen el mellékelni egy kísérőlevelet, amelyben részletesen leírja a termék hibáját és feltüntetni saját elérhetőségeit.

Mennyi a termékek garanciaideje?

A garanciális szabályok csak Fogyasztók részére irányadók.

Fogyasztónak minősülő Vásárló esetén a termék meghibásodása esetén értékhatártól függően egy, kettő, vagy három év kötelező jótállás terjed ki az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.)

Kormányrendelet mellékletében felsorolt egyes termékkategóriákba tartozó termékekre.

 

10.000 Ft alatti vátelárú termékekre: Polgári Törvénykönyvben szereplő 6 hónap kellékszavatosság vonatkozik


A 10.000 ft feletti vételárú termékekre sávos jótállási időt az alábbi táblázat szemlélteti:

Eladási értékhatár : Jótállási idő

10.001 -100.000 Ft  : 1 év

100.001 - 250 000 Ft : 2 év

250.001 - :  3 év

Milyen esetekben nem érvényesíthető a garancia?

Amennyiben:

- A terméket külső fizikai hatás érte és ez okozta a termék meghibásodását. (pl: szándékos vagy vétlen rongálás)

- Nem rendeltetésszerű használatból bekövetkezett meghibásodás esetén.